Joo, eli mullahan tulee olee aivan täydelliset häät. Mä oon suunnitellu ne ihan valmiiksi. Alusta loppuun. Eli:

"Mulla on aivan unelma puku, valkoinen tottakai, tiukka yläosa ja runsas "kermavaahtounelma" alaosa. Jaloissa on valkoiset design-korkkarit. Hiukset hulmuavat kiharoilla ja kannan käsissäni vaaleanpunaista ruusukimppua. Koko kirkko on täynnä kukkia ja kaikkea muuta ihanaa, paljon vaaleanpunaista. Kirkkoon astuessani alkaa soisa häämarssi, ja kaikki kääntää katseensa muhun :D. Kirkko on täynnä väkeä, siellä on kaikki sukulaiset, tutut, kaverit, paaljon paaljon ihmisiä. Kirkon jälkeen mustalla avoauto-Ferrarilla juhliin, jonne siis kaikki vieraat on kutsuttu. Auton takana lukee: Just Married. Juhlissa on 5 kerroksinen kakku, jonka päällä olen minä ja sulhaseni. Siellä on myös koripallon muotoinen kakku, koska mähän pelaan korista, ja kaikki mun nykyset kaverit ja kaikki tutut ja kaikki jotka haluu, on paikalla. Sormessa mul on kulta-sormus, jossa on vaaleanpunainen sydämmen muotoinen timantti. Samaan sarjaan minulla on myös korvakorut ja kaulaketju. Häiden jälkeen lähdemme puolen vuoden häämatkalle, maailmanympäri. Pakollisia viereilupaikkoja on mm. California, Hawaji, Miami, Australia ja Seychellit. Niistä tulee unelma häät. Ne ovat täydelliset..."

Ainii ja ainoo ongelma on se että sulhasta ei vielä ole tiedossa. Mutta siihen asti saa suunnitella kaiken valmiiksi. <3<3<3