Toi on sana mitä ei koskaa pitäis sanoo. Ku ei sit kuitenkaa tuu pidettyy. Nii mont kertaa oon joutunu lähimpii ihmisiini pettyy. Mä lupaan, mut en tee nii kuitenkaa. On helppo luvata, mutta entä kun se pitäisi pitää? Ja kun koittaa vaihe, anteeks, en mä tarkoittanu. Pah. EVVK!!! oikeest. hyvä tos vaihees pyytää anteeks. tottakai jokainen meist tekee virheitä. kyl ne hyväksytää ja katotaa sormien läpi. mut entäs ku se toistuu ja toistuu. tajuu et hei, ei tol ihmisel oo mitää välii mulle, ku se aihetuttaa vaa harmia. Miettikää ennen ku lupaatte mitää, ja miettikää jos ite oisitte sen toisen tilassa. ja kelatkaa pystyttekö oikeest pitää sen lupauksen, jos ette, älkää luvatko. selittelijöit ei kaipaa kukaa!! muistakaa tää ku ens kerral ootte sanomas: "mä lupaan..." <3<3<3<3<3<3: teidän monicanne