Ezkimo:

Jos sä voisit tulla vielä kerran takaisin
niin mä lupaan, että kaikki oisi paremmin
eikä sun tarvii olla peloissasi enää
koska ilman sua mulla ei oo syytä elää

Tuu takas. Viel kerran. Anna mulle anteeks. Mä lupaan et kaikki oisi paremmin. Usko mua. Kulta, mä en voi elää ilman sua. Monelle ihmiselle voisin sanoo ton jos ne ois jättämässä. En vaa vois elää ilman niitä. Ja sä oot yks niist syistä miks mä elän. Rakastan sua täydestä sydämmestäni. Oon satuttanu sua monta kertaa mut sä tiedät et enää sun ei tarvi pelätä, mä en tee samoj virheit uudestaa. Virhe on aina molemmissa, mut mun puolest lupaan, et en tee sitä enää, koska en voi elää ilman sua. Mut oot oikees, eikä se mahu mun päähä, et vaik mä kuolisin sun puolest, mä satutin sua taas. Taas mä alotin tän riidan. Petin sun luottamukses, taas. Mä aiheutin sulle pahaa mieltä. Anna mulle anteeks, viel kerran. Lupaan parantaa tapani. Mut Rakas, älä pelkää ja tuu takas. Ilman sua mul ei oo syytä elää... <3<3<3<3<3: monica