Tiiän, en oo paras kirjoittaa täst aiheest. Tuhlaan ite sitä kaikkee turhaa, vaatteisii, mässyy... Mutta eräs asia kosketti mua syvästi. Olin tässä vähänaikaa sitten Portugalissa. Siellä kadulla kävelessäni, tuli noin 5 vuotias tyttö vastaan. Hän pyysi rahaa. Monet ihmiset vain kävelivät ohi, eivätkä välittäneet. Mietin hetken ja annoin tytölle 5 euron setelin. Tyttö halasi minua ja hyppi innosta. Mua alkoi itkettä. Olin tuonut noin suuren ilon pienelle tytölle yhdestä femmasta. Olin itse todella iloinen. Tämä on erittäin hyvä esimerkki siitä, kuinka rahat pitäisi jakaa niille jotka niitä tarvitsevat. Tämä on vaikeaa, koska elämme suurkulutuskulttuurissa, jossa emme ajattele minne euromme tuhlaamme. Mutta itse lahjoitan aina vähänkin vaikka keräyksiin, ja tehkää muutkin niin. Saatatte tuoda jollekkin sillä suuren ilon. <3<3<3<3<3<3<3: teidän monicanne