Joo, eli mun piti ostaa uus puuteri, koska vanha oli jo loppu.Katoin lomppaakkoon ja totesin et onhan mul 15 euroo, kyl mä sil puuterin saan. Lähdin kaupungille ja ostin kaksi semmoista ra´nne nauhaa, toisessa luki HOPE ja toises LOVE. No ne oli 1 e kappale. Jäi mulle viel 13 e.

Seuraavan päivän menin ostaa uusimman Cosmon ja tajusin et hitto eihän mul oo enää ku 7 euroo ku se Cosmo oli 5.90 e. hmm.. No mä saan viikonloppun äidilt femman ostan sen puuterin sit.

No, sit keskiviikkon mentii Tiinan kaa kapee hilluu ja oltii kunnon urheilijoit eli ostettii mässyy ja donitsit. No sit eihä mul jääny ku 1,60 euroo.

Eile tuli mun puhelinlasku. Se oli sen verra suuri, et mami ei antanukkaa femmaa. Hitot. Lähin kauppaa ja ostin viimeisilläki euroillani mässyy. Siihen meni 15 euroo ja jäi puuteri ostamatta.

<3<3<3<3<3<3: teidän monicanne